maandag, juli 10, 2006

EVERY CLOUD'S GOT A SILVER LINING

Zondag 9 juli:

Een paar kleden, twee koelboxen, de pastasalade van Kalo en een mooie schaal met fruit waren het begin van de picknick voor Yogya in het Westerpark. Zenuwen had ik niet, maar ik hield wel de lucht goed in de gaten in de hoop dat we het droog zouden houden. We hadden geluk; voor de gelegenheid leek er een zilveren randje om de wolken te zitten die de druppels binnen hield.

De regen bleef weg, maar vrienden en familie kwamen wel met manden vol met lekkere hapjes en drankjes.
Zij kwamen, omdat zij ons project een goed initiatief vinden en daar een bijdrage aan wilden leveren. Van een paar collega's krijg ik tijdens de picknick een sms-je; ze komen niet op de picknick, maar gaan nog wel geld storten. Dat ik het maar weet. Het blijft bijzonder om niet alleen samen met ze te werken, maar ook dit mee te kunnen delen. Kees, de voorzitter van Flowgi kwam ook langs en tracteerde ons op lekkere spekkoek, die overigens verdacht snel op was.

Alle complimenten en enveloppen hebben we in stilte in ontvangst genomen, maar van binnen heb ik hardop genoten van iedere bijdrage.
Daar in die hippie-setting (toch Roos?) heb ik niet de kans gehad om iedereen te bedanken. Bij deze wil ik dat alsnog doen. Bedankt voor alle hulp van iedereen die er was of die in gedachten bij ons op het kleed zat! Jullie hebben er allemaal geholpen om van deze middag tot een succes te maken.



Geen opmerkingen: