maandag, januari 28, 2008

Donaties....

Voor het 4e jaar gaan wij onze zomervakantie combineren met het steunen en bezoeken van een goed doel.Dit jaar dus naar Mexico. We zijn alweer druk bezig met het bedenken van mogelijke Fun(d)raisers, zodat we geld kunnen ophalen hier in Nederland. Vorige week kreeg ik te horen dat een actie op school mogelijk is en dat een deel van de opbrengst voor Nam Jai is bestemd. Of het een sponsorloop of rommelmarkt wordt, weet ik niet. Dat er geld van naar ons goede doel gaat is hoe dan ook erg bijzonder.
Het blijft ons sowieso verrassen hoeveel steun we ook dit jaar alweer krijgen. Er zijn behoorlijk veel mensen die al spullen apart zetten voor onze Koninginnedagverkoop. Als het net zo'n succes wordt als afgelopen jaar levert het weer behoorlijk veel geld op voor het project dat we zullen bezoeken.

Erg bijzonder was een donatie die ik pas tegenkwam, toen ik online wilde checken of mijn salaris was gestort. Een, voor mij, onbekende had een bedrag gestort voor Nam Jai.Vraagtekens, eerst bij mij en vervolgens ook bij Amis. We konden er niet op komen wie het zou kunnen zijn. Zou een onbekende, naar aanleiding van het artikel in de IS geld hebben gestort?? Krijgen we dat vertrouwen?! Dat maakte behoorlijk wat indruk op ons. Het was ook een hele goede bevestiging van een wens van mij; door ons initiatief iets bij een ander losmaken om ook een bijdrage te leveren.

We dromen ondertussen stilletjes van meer, maar koesteren dergelijke donaties. Dank aan degene die ons zo steunt en gelooft in ons kleine initatief!
Wij zijn er ontzettend blij mee.

Geen opmerkingen: